Szolgáltatói szemlélet kialakítása

 Kétnapos tréning/workshop

“A legelégedetlenebb ügyfeleid
a legjobb tanítómestereid!”

Bill Gates


Megközelítése

  • Big picture – Hol vagyok én a nagy egészben, értelmes cél, hozzáadott érték, fontosság, alternatív perspektívák figyelembevétele.
  • Erősségek – Szakemberként hol és hogyan tudom a tudásomat és készségeimet legjobban alkalmazni?
  • Önbizalom, önértéktudat erősítése szakemberként, tanácsadóként.
  • Pozitív rezonancia a bizalmon alapuló ügyfélkapcsolat kiépítéséhez.

Szervezési Információk

group

Max.14 fő

ido

2 nap

Idozites

Javasolt az egymást követő két nap. Amennyiben ez nem megoldható, akkor maximum egy hónap legyen a két program nap között



További részletekért lépj kapcsolatba velünk!

Tel: +36 20 968 2222
Email: office@skilltogo.hu


PROGRAM TÉMÁI

Kontextus

„Amikor én ügyfélként királynak éreztem magam.” – Valós ügyféligények kerültek kielégítésre? Milyen érzetek kísérik az ügyfélélményt?

Cégem érdekeinek és folyamatainak megértése

  • Együttműködés a megrendelővel – a folyamat áttekintése.
  • A megrendelő céljainak és érdekeinek megértése.
  • Információgyűjtés, megvalósítás, folyamatos kapcsolattartás.
  • Cégem érdekeinek képviselete.

Professzionális viselkedés

  • Szemléletváltás: „Biztos mindig az ügyféllel van a baj?” – fellépés szakértő tanácsadóként.
  • Kommunikációs készségek mesteri használata (külön tekintettel a „NEM” mondásra).
  • Önbizalom a cég érdekeinek professzionális képviseletéért.

A végleges program összeállítása előtt részletes igényfelmérés szükséges a célcsoporttól függően.