Haszonérvelés, kifogáskezelés értékesítőknek

Tréning/workshop értékesítési szakembereknek

„Ahogy a baseballcsapatban a dobó másként áll hozzá a játékhoz,
attól függően, hogy ki az ütő, a jó értékesítő érvelése is idomul
a különböző vevői igényekhez.”

Ray Kroc


Megközelítése

  • Pozitív rezonancia a bizalmi kapcsolatért
  • Tények – hiedelmek – érzelmek szétválasztása
  • Nyerő-nyerő gondolkodásmód
  • Kifogásból információ és tanulás
  • Stabil szakmai érték- és fontosságtudat

Szervezési Információk

group

Max.12 fő

ido

1 nap


További részletekért lépj kapcsolatba velünk!

Tel: +36 20 968 2222
Email: office@skilltogo.hu


PROGRAM TÉMÁI

Haszonérvelés blokk

  • Részletes cég-, termék- és szolgáltatásismeret.
  • Kommunikációs sikerfaktorok: aktív figyelem, kérdezéstechnika.
  • Pontos igényfelmérés / valódi szükséglet.
  • „Az igazán jó ajánlat” – Egyedi helyzethez illeszkedő, mindenre kiterjedő figyelem.
  • Meggyőzés: „Mágikus hármas” – Termék/szolgáltatás tulajdonsága – Ügyfél előnye – Kérdés.
  • Megállapodás, vételi jel, lezárás: az ügyféldöntés támogatása és megerősítése.
  • Pozitív zárás és következő lépések: kontroll kézben tartása, megállapodás cselekvésben/akcióban, feladatok/határidők rögzítése.
  • Helyzetgyakorlatok

Kifogások kezelése blokk

  • Személyes élmény – érzések a kifogások kapcsán.
  • Kifogások típusai: valós, vélt.
  • Vélt kifogások kezelési technikái az ügyfél érzelmeinek elfogadása mellett.
  • Jogos panaszok, kifogás kezelési technikák.
  • Helyzetgyakorlatok